E-posta Pazarlamasının Evrimi

E-posta Pazarlamasının Evrimi

Pazarlama anlayışından bu yana e-posta pazarlamasında birçok gelişme olmuştur, ancak bu tür reklamların geleceği daha umut verici görünmektedir.

E-posta pazarlaması hiç bu kadar değerli olmamıştı. Bunun kullanımı, Gary Thuerk’in ilk toplu e-postasından pazarlama uzmanlarına kadar her bir tüketici için kişiselleştirilmiş reklamlar kullanarak inanılmaz derecede büyüdü. Bu, uzmanların tüketicilere pazarlanma şeklini sonsuza dek değiştirecek, ancak şirketlerin iletişim listelerinin lehine çalışmasını sağlamak için mevcut araçlardan yararlandıklarından emin olmaları gerekiyor. E-posta Pazarlamasının İlerlemesi)

E-posta Pazarlama İpuçları

E-posta pazarlamasının birçok farklı yönüne yardımcı olabilecek e-posta araçları vardır. Veri bilgileri, kişi listeniz hakkında farkındalık kazanmanıza yardımcı olabilir. Bu, ulaştığınız kişileri anlamanıza yardımcı olur ve ayrıca hangi kampanyaların belirli kişilere yönelik olması gerektiğine karar vermenize yardımcı olabilir.

Veri ekleme, kişi listenizdekileri anlamanıza yardımcı olacak iyi bir araçtır. Kişilerinizin yaşını, cinsiyetini, etnik kökenini, yerini bilmek, kampanyalarınızda onları nasıl hedeflediğinize yardımcı olabilir. Müşterilerin sosyal medya ve faaliyetlerinin farkında olmak da çok önemlidir. Müşterileriniz veya potansiyel müşteriler hakkında ne kadar fazla bilgi sahibi olursanız, yatırım getirinize yardımcı olabilirsiniz.

Kişi listenizi anlamak çok önemlidir, ancak kişi listenizi yönetmek işletmeniz için de aynı derecede önemli olabilir. İnsanlar genellikle e-posta adreslerini değiştirir, bu da ölü veya geçersiz e-posta adreslerine yol açar. Ölü e-posta adresleri, iade edilen e-postalara yol açar, bu da pazarlama departmanının iade edilen posta yoluyla eleme zamanını boşa harcar. Posta listenizi temiz tutmak çok önemlidir.
E-posta pazarlamasının birçok farklı yönüne yardımcı olabilecek e-posta araçları vardır. Veri bilgileri, kişi listeniz hakkında farkındalık kazanmanıza yardımcı olabilir. Bu, ulaştığınız kişileri anlamanıza yardımcı olur ve ayrıca hangi kampanyaların belirli kişilere yönelik olması gerektiğine karar vermenize yardımcı olabilir.

Sonuç Olarak;

İnternetin ve e-postanın icadı hepimizin iletişim biçimini değiştirdi. E-posta pazarlaması şirketlerin potansiyel müşterilere ulaşma şeklini değiştirdi. İyi bir temiz posta listesine sahip olmak, başarılı bir iş ile mücadele eden bir iş arasındaki fark olabilir. Bazı araçlar şirketinizin posta listesinin olması gerektiği gibi olmasını sağlayabilir. E-posta Gözetimi, tüm e-posta listesi araçlarınız için gerçek zamanlı olarak tek adresiniz olabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir